Увага! Ціни на товари зафіксовані в євро! У зв’язку з коливанням курсу валют, ціна на товар змінюється автоматично!!! Ціна актуальна на момент розрахунку!

Доставка і оплата

Інформація про доставку

Терміни доставки замовлення залежать від наявності товарів на складі. Якщо в момент оформлення замовлення всі обрані товари є в наявності, то ми доставимо замовлення протягом 1 - 3 днів, в залежності від віддаленості Вашого регіону. Якщо замовлений товар відсутній на складі, то максимальний термін доставки замовлення може скласти 2 тижні. Але ми намагаємося доставляти замовлення клієнтам якомога швидше, і 90% замовлень клієнтів відправляються протягом двох днів.

Способи доставки:

  • Дocтaвкa у відділeння Hoвoї пoшти

    Вартість доставки від 50 грн. Відправка замовлення від 1 до 6 робочих днів з дня підтвердження замовлення! Доставка товарів по Україні. Всі товари доставляються компанією - перевізником "Нова Пошта". Точні терміни доставки залежать від цієї компаній (від 1 до 3 днів). Замовлення може безкоштовно зберігатися на складі «Нової Пошти» протягом чотирьох днів, після чого відправляється назад. Для отримання товару Вам необхідний паспорт і номер транспортної декларації, який ми повідомимо Вам після відправлення. При відправленні товару клієнту, ми уважно оглядаємо товар на цілісність і страхуємо його на 100% – повну вартість.

  • Aдpecнa дocтaвкa куp'єpoм Hoвoї пoшти

    Вартість доставки від 85 грн. Відправка замовлення від 1 до 6 робочих днів з дня підтвердження замовлення! Доставка товарів по Україні. Всі товари доставляються компанією - перевізником "Нова Пошта". Точні терміни доставки залежать від цієї компаній (від 1 до 3 днів). Для отримання товару Вам необхідний паспорт і номер транспортної декларації, який ми повідомимо Вам після відправлення. При відправленні товару клієнту, ми уважно оглядаємо товар на цілісність і страхуємо його на 100% – повну вартість.

  • Адресна доставка кур'єром по м. Києву - безкоштовно
  • Caмoвивіз з мaгaзину в м.Києві. Кільцева дорога, 12, Київ, 02000

Способи оплати:

  • Oплaтa пpи oтpимaнні
  • За тарифами "Нова Пошта" комісія за здійснення переказу складає 2% від суми переказу (вартості замовленого товару) +20 ₴.

  • Oнлaйн oплaтa зa peквізитaми

    Розмір комісії за здійснення переказу встановлює Ваш банк за Вашим тарифом.

    Реквізити для оплати:

    IBAN: UA903220010000026002330154685;
    Назва банку: АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК";
    МФО: 322001.

Угода:

Інтернет-магазин - сайт має адресу в мережі Інтернет. Товар - продукція, представлена до продажу в інтернет-магазині.

Клієнт  робить замовлення  як фізична або юридична особа. 

Транспортна компанія - третя особа, що надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:

1. Загальні положення

  1. Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
  2. При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою. Акцептом даного договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину.
  3. Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти і оплатити товар.
  4. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, в зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.

2. Оформлення замовлення

  1. Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
  2. Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
  3. Замовлення Клієнта може бути оформлений в Інтернет-магазині.
  4. Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
  5. Якщо Клієнтом оформлений Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації, про те коли буде & nbsp; відсутню кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення.
  6. Товар представлений в каталозі через фото-зразки і текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
  7. Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
  8. Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу і т.п. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
  9. Не пізніше 1-ї доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-ї доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.
  10. Менеджер інтернет-магазину залишає за собою право в окремих випадках приймати замовлення у роботу після отримання передоплати на транспортні послуги.
Модули для Opencart