Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Повернення коштів відбувається протягом 10 днів після отримання товару, на рахунок з якого була здійснена оплата
Умoви пoвepнeння тoвapів нaлeжнoї та неналежної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному законодавстві Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Всі товари підлягають обміну та поверненню.
Процедура повернення товару належної та неналежної якості:
- Заповніть форму запиту на повернення товару
- Після отримання згоди на повернення товару, надішліть товар “Новою поштою” за адресою
вулиця Львівська, 1а, Петропавлівська Борщагівка, Київська область, 08129, відділення Нова Пошта №8
Отримувач: Козленко Олександр
Номер телефону отримувача: +38 (098) 152-72-29
Будь ласка, заповніть форму запиту на повернення товару: